الخميس، 6 أغسطس 2009

لن ارحل عنك




ماذا تعنى بما تقول هل تعتقد يومااا بأنى سوف ارحل عنك؟
واذا كنت تعتقدهذافماذا اناوماذا امتلك في نفسي حتى يكون لها
الحق في الرحيل عنك
حبيبى..............................
انت من ملكنى وملك روحى اذن فأنت صاحب قرار الرحيل
اذا كنت تحب ذلك اما انا فليس لى الحق ان اتنفس بهواء غير الذى تزفره
ليس لى الحق ان انطق اسمااا غير اسمك حتى استطيع ان احيااااااااااااا
فيامن سكنت الروح هل للروح ساكنا بعدك
فأذا كنت تريدان تتركنى وتجعل بروحى ساكنا بعدك فاعلم انه سوف ينهينى
لانك انت من يحيينى ويجعلنى احيا اريدك ان تعرف شيئا
انى خلقت في الكون لك وحدك وليس لى في نفسي قدر ماتملك انت منى
فلتعلم انى احبك وساظل احبك يامن قربه يشعرنى بالامان
ولمسته تشفي بداخلى جروحا من جرااااااح الزمان
وحضنه الدافئ يجعلنى اشعر وكانى زهره تتمايل بين الاغصان
فانا الان من يناشدك بالا ترحل انت وتتركنى
ارجوك لاترحل عنى لانى لا احتمل رحيلك
لقد جعلتك دائما بقلبي وعقلي ووجدانى وفكري
لاترحل حتى لاترحل روحى عنى وتتركنى اموت هنا بدونك
فليس هناك بديل لحبك وليس لدى من يقدر على تعويضي عنك
فأستحلفك مهما حدث بيننا لاتتركنى وترحل لاتدعنى اتذلل لعشقك وحبك
ولاتدع احدا ينسيك من انا فهيا نحيا انا وانت من جديد نرسم حلمنا ونعيش ايامنا ونقبل بعضنا ونحكى عن عشقنا
لكل من حاول تفريقنا فهيا ااتنى ولاتبخل على برؤياك
فانا انتظرك وانتظر من ينتظرك واتلهف عليك عشقا واذوب فيك شوقا
واناشد بك الليل ان يكون حانيا بك وعندما يضيق صدري اتنهدباسمك فاحيا من جديد
واري في عينى لهفه حنين لحضنك الدافئ الحنون
ولنظره من عيونك التى بداخلها حنين وعشق مجنون ولمسه من يداك التى تدفء قلبي وتنتزع منه جراحه
فهيا لاتدع العمر يفوتنا اكثر من ذلك وهيا قل لى انك عائد
حبيبي اقسم لك انى لن ارحل عنك ولكن لاترحل انت عنى

هناك 29 تعليقًا:

Romancia يقول...

انا اول تعليق :):)


كلماتك جميلللللله أوى واحساسك عالى جدااااااااا
واختيارك للكلمات الصور حلو اوىىىىىىىى
ما شاء الله بجد

romansy يقول...

كيف ترحل عنك وهى من امتلكت قلبك وفكرك وعقلك
اترى ماذا يفيد الرحيل وانت وهى روحا واحده
لا هى ستكون سعيده ولا انت هتكون سعيد
كيف الرحيل وهى دائما فى البعد اقرب

Rannon يقول...

ايه الرومانسيات والاحاسيسات الجميلة دي :)

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

yah ayogd kalb ya7ml kol zalk al 7ob lkd adm3t 3yony shafkatan 3la kalbk bgd t7fa

Maryama Qandil يقول...

لقد جعلتك دائما بقلبي وعقلي ووجدانى وفكري
لاترحل حتى لاترحل روحى عنى وتتركنى اموت هنا بدونك
فليس هناك بديل لحبك وليس لدى من يقدر على تعويضي عنك


جااامد التملك ده,,,
بالتوفيق ان شاء الله

آه وكفى يقول...

احساسك جميل اوي وصادق لكن انا مش مع اني اتحايل على حد عشان يبئى جنبي على رأي فضل شاكر فاكر لما تقولي هسيبك يعني انا هجري وراك ,, لا طبعا اتجننت في نفوخك ولا ايه :)
الا لو كان كلماتك وسيلة تطمن بيها اللي قصادك كده يبئى معلش

دي جميلة اوي
فأستحلفك مهما حدث بيننا لاتتركنى وترحل لاتدعنى اتذلل لعشقك وحبك

لكن الحب قوة واللي يحب حد ميرضلوش الذل ولو قبل يذله يبئى مبيحبوش وساعتها يبئى ميستهلش يتحب ولا يتبكي عليه

تحياتي واسفه للاطاله

غير معرف يقول...

حبيبي اقسم لك انى لن ارحل عنك ولكن لاترحل انت عنى


حقا الحبيب لا نستطيع عنه الرحيل او النسيان

تسلم ايدك

حنين

مي يقول...

كلماتك حلوة اوى ومعبرة جدا
بس الرجوع ساعات بيكون صعب واللى بيسيبنى ويفارقنى مش ببكى عليه مادام انا هونت عليه يبقى ادوس على قلبى وهو يهون عليا حتى لو روحى فيه

لا تـــشـــتــــاق يقول...

صديقتى رومانسيه ربنا يخليكى ده من زوقك وربنا يقدرنى واكون دوما متميز عشانكم

لا تـــشـــتــــاق يقول...

عزيزى رومانسي كلامك جميل لكن الخوف من انك تفقد حد احساس بيوجع اوى
شكرا على مرورك ياباشا

لا تـــشـــتــــاق يقول...

رنون نورت ياقمر والله انتى الى كلك رومانسيه لانك حسيتى الكلام وعبرتى عن رايك بكلام اجمل

لا تـــشـــتــــاق يقول...

عزيزتى دهب
الاتعلمين ان للروح ساكنا واحدا فاذا قدر لهذا الساكن ان يرحل فلن يوجد ساكن من بعده واكمل ماتبقي كالبيت المهجور لاحياه لا امل
نورت ياقمر

لا تـــشـــتــــاق يقول...

dear freedom
اولا نورتى المداونه
ثانيا انا عندى قناعه ان الحب كده هو الاحاسيس دى والمشاعر دى مش بقي اعد اخطط واتقل النهارده عليها
بكره تيجى لوحدها
لا انا لازم احافظ بقدر المستطاع عشان انجح واعيش واتنفس واحلم واتامل
نورتى بجد والله

لا تـــشـــتــــاق يقول...

اه وكفي
مش تخلى حد غيرك انتى الى يقول كده ولا هو عشااااان اه وكفي لو عرفت اوقف سيل المشاعر والحب ده من عندى انا مش هعمل كده لكن انا مش هقولك ضعيف لكن ممكن تقولى شويه حب وحنيه زيااااده
ومفيش اطاله ولا حاجه
ونورت ياقمر

لا تـــشـــتــــاق يقول...

الاخت الجميله حنين
نورتى المداونه والله ولحد دلوقتى مش عارف اطفي النور
وفيه حب حقيقي بيتنسي يااااااناس وكيف انساه
لقد تصافينا المحبه بيننا انا ومن اهوى كشئ واحد
لازلت اقرب منه حتى صار بصري وسمعى حيث كنت وساعدى فاذا رايت لا اري الا به واذا مشيت فلا يزال مساعدى
ان شئت شاء وان امرت فامره امري فقد بلغت منه مقاصدى
نورت ياقمر

لا تـــشـــتــــاق يقول...

الغاليه مى
عاوز اقولك انك ممكن تدوسي على قلبك وتبعدى لكن هتعرفي تبطلى تبكى هى بتبقي قناعه انه خلاص كل شئ انتهى العين لوحدها بتستخسر دمعتها على حد ميستاهلهاش
نورت ياقمر وربنا يخليكى يارب

Romancia يقول...

طيب اقنعنى بقى باسم مدونتك مع الرومانسيه دى كلها
لا تشتاق ليه بقى متشتاق واوى كمان :)

بصراحة فى ردك على رومانسيى بان الخوف من انك نقفد حد عزيز عليك احساس بيوجع اوى
خلانى لازم اجى تانى واقول ااااااه بيوجع اوى دة الخوف بس من الفراق فما بالك الفراق نفسه


بس خلاص
:)

منــار فايد يقول...

لا تشتاق
اعذرني انا مش من زوار مدونتك
لكني حالا دخلتها وقريت فيها حاجات كتير على الماشي كدا
مدونتك رومانسيه جميله ورقيقهجدا

يعجبني جدا اختيار الصور للبوست المنشور

اشكر مرورك بشده
وجاري اضافه المدونه للمفضله

شبه إنسانه .....( سهوره ) يقول...

أشكرك على شحنة الحب هذه

حقا ً يا صديقى جاءت فى وقتها

كنت فى صراع بينى وبين عقلى بأن ما عاد مكان للحب

وما عاد القلب يتذوق كلامه المعسول

أشكرك

وتحياتى

نهر الحب يقول...

الله عليك ياأحمد
جميل أوى احساسك
بس استحالة حد يلاقى كل الحب والرومانسية ديه ويرحل .

نهر الحب يقول...

أهواكى لا لغد أؤمله فعن المنى مرائكى أغنانى
وأذوب فيكى هوا بلا هدف وأعانق الاشواق طوفانا
لا تحسبى ألمى يغيرنى فالنار تذكى الحب أحيانا.

يارب يديم عليك الحب والسعادة والقرب دائما مما تحب

خالص تحياتى

نهر الحب

نهر الحب يقول...

مش عارفة كل ما أعلق عندك التعليق بيروح فين بيختفى,دايما تانى تعليق بيتاكل ليه مش عارفة,بعد كده حاكتب تعليق واحد وخلاص.

خالص تحياتى

نهر الحب

نهر الحب يقول...

أهو ظهر لما بعت التعليق التانى
أحمدك يارب


كل سنة وانت طيب


نهر الحب

لا تـــشـــتــــاق يقول...

عزيزتى رومانسيه لو اخدتى بالك لاتشتاق انا هنا امرت قلبي بعقلي انه لايشتاق لكن هل خلاص القلب سمع كلام العقل اعتقد في صراع زى ده غالبا بتكون نهايته انتصار للقلوب
شكرا على مرورك ياقمر

لا تـــشـــتــــاق يقول...

والله يامنار انتى نورتى البلوجر وربنا يخليكى وبشكرك على زوقك بجد
وشكرا على مرورك واتمنى اشوفك كتيررررر

لا تـــشـــتــــاق يقول...

سهوره اى خدمه ياباشا مش حارمك من حاجه زى ما انت مش حارمنا من نورك ربنا يديم صداقتى بيكى وبكل الناس
نورت ياقمر

لا تـــشـــتــــاق يقول...

عزيزتى نهر الحب
طبعا انا زعلان منك لانك اتاخرتى اوى عليا بس برده انا قلبي كبير وهسامحك لانك تستاهلى كل خير وبعدين ايه الاحتلال ده
يااااااخوفي
ههههههههههههه

فراشة يقول...

مشتاق كلماتك روعة واحساسك يجنن

كيف يمكنها البعد بعد كل هذا الحب والرجاء
لن تستطيع ابدا ان تترك قلبك الرقيق هكذا

(فليس هناك بديل لحبك وليس لدى من يقدر على تعويضي عنك)

ما اروعها عبارة
كم اشعر به من كل قلبى

تحياتى لكل كلمة كتبتها وكل سطر طبع برقائق الحب الدافىء

لا تـــشـــتــــاق يقول...

العزيزه فراشه بجد نورتى المداونه لكن المداونه اسمها لاتشتاق
ههههههههههههههههههههه
عموما اطلب من العقل ان يامر القلب الا يشتاق ولكن هذا هو قسمه فلايستطيع اى شئ ان يحاسبه بما لايملك هو فعلا مشتاق
ونورت ياقمر