الثلاثاء، 8 سبتمبر 2009

تحديث

بصراحه انا اخدت قرار صعب جدا عليا
لكن خلاص انا متعودتش ارجع في قراراتى
كل سنه وحضراتكم بخير جميعا
انا قررت انى مدونش تانى وكده خلاص حلو اوى
لانى اكتشفت مش هقول انى مش هادف او كده
لا لكن عشان انا اخدت الى انا كنت عاوزه
وكل سنه وانتم طيبين جميعا وبجد سعيد انى عرفتكم
وكان نفسي اعرفكم اكتر
بس هى دى الدنيا
تحديث
طبعا انا رجعت في كلامى ومكنتش عارف انى هشتاق ليكوا كده
انا كنت بكتب وانا بعيد لكن محطتش في الاعتبار انى انشر تانى
دى حاجه بقي منى ياااارب تعجبكم
والحمد لله انى مطولتش في الغياب
انا مش عارف اقولكوا ايه غير
ربنا يديم العلاقه دى بينا وتزيد يارب
كل سنه وانتم كلكوا طيبين

هناك 27 تعليقًا:

غير معرف يقول...

مش فاهمه

ليه ؟؟

ازاي حد يسيب حاجه بيحبها ؟؟

حتي لو واحد بس في العالم هو اللي مقتنع بيك يبقي تكمل ... كفايه انك قدرت توصل لبني آدم يحسك ..

ولو مش هتدون تاني
عملتها ليه من الاول ؟!!

مي يقول...

متعودتش منك السلبية ابدا لالالالالالالالا كان لازم تفكر اكتر ولو ركزت شوية انت لسه مخدتش اللى انت عايزه كله احنا بجد بنحبك وانت بجد موهوب
واضحكتنا وابكيتنا بخواطرك وكلنا اسرة واحدة يبقى كان لازم تاخد رأينا صح؟
متزعلش منى موهبتك مش من حقك بس احنا كمان لينا حق
احمد ارجع عشان خاطرى ارجوك عن قرارك
احنا بجد محتاجين احمد معانا

مدينـة من النسـاء يقول...

كان اول مره ازور مدونتك في ذكرى والدك يعني البوست اللي فات
اتفاجئت اوي بقرارك تانى مره ازورك
مهما كان سبب قرارك
انا فعلا مؤمنه ان المكان دا مدينة بنسكنها بجد وبنقول فيها كل اللى عاوزينه وبنعيش جواها بقوانين مش قادرين نحققها
شايفه انك صعب بسهوله تتنازل عنها
فكر من تاني

------ يقول...

يامثبت العقل

ياخوااتى هى شوطة ولا ايييه

كل شوية واحد يعمل فيها عبد الناصر
ويقول قررت ان اتنحى نهائيا عن التدوين

مفيش حاجة اسمها انا لقيت انى مبقدمش حاجة هادفة
المدونة دى لو احنا مستفدناش منها مكنش حد دخل وكتب فيها تعليق واحد

------ يقول...

لا بجد

فكر تانى

ومفيش حاجة اسمها مبرجعش فى قرارى
صدقنى انت موهوب

وجواك حاجات كتير حلوة
وكلنا مستنينها بفارغ الصبر

تقوم كدا فجأة تقول انا هسيب التدوين

وبعدين احنا عندنا كاام احمد وكام مدونة اسمها لاتشتاق

وان كان فيه اتحداك ان صاحبها يمتلك نفس موهبتك

اوعى عزيمتك تهبط

اكيييييييد مستنية بوست جديد

ان مصر على رأيك
خلى تنحى جزئى
ومتحرمناش من بوستاتك الجميلة

تحياتى لك

fL0weR-giRL يقول...

اولا:- السلام عليكم

ثانيا :- ايه بس اللي خلاك تاخد قرار صعب زي داه وليه كدا بس اكيد انت مش بتحب التدوين عشان كدا عايز تروح وتبعد عنه بس عالم التدوين داه احلي حاجه بجد لانه بيريح الشخص وبيخليه يعبر عن اللي جواه

اتمني ان ترجع عن هذاالقرار

** تقبل مروري **

romansy يقول...

احمد
ايه بس اللى حصل
انا يامه حاولت ابعد بس معرفتش
غير جو يا احمد
وفكر كويس

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

لا تعليق


كان غيرك اشطر
سلام

بيطرية ومش بايدى يقول...

ماشاء الله عليك قد كده وشى حلو عليك لدرجة انى اول ما علقت فيها اللهم لا حسد قررت انك تقفل بس احب اعرفك ان ده تقليد ان قولت قبليك كده بس على فكرة انا كان برده مش بايدى ولوقريت التعليقات بتاعتى هتعرف السبب عارف احلى حاجة بجد حصلت ف الاجازة دى انى دخلت على البلوجر يا ابيه احمد
ده عالم جميل يكفى انك بتعرف ناس جديدة والاهم ناس جميلة محتاج تعرفها لانك ممكن نادر اوى اما تلاقيها
صدقنى يا ابيه انا لسه واخدة القرار ده قبل اسبوعين فاتوا بس
ولكن انا اخدت بعد كده تنحى مؤقت لحد ما رمضان يخلص بس طلعت جبانة وعيلة ورجعت فى كلامى
والله هتبقى بزعل جامد جدا لو سبت المدونة
وكل شوية تقول لا تشتاق لا تشتاق
طيب الكلام ده وانت موجود لكن اما سيادتك هتمشى ازاى يعنى مش هنشتاق ساعتها مش هنسمع كلامك
على كل حال انا زحلانة

Pink Dreams يقول...

ليه كدا بس يا احمد

بوستاتك بجد روعه

ليه تحرمنا منها

لالالالالالالالالالالالالالالالالا

بجد انا زعلانه

يا ريت يكون المانع خير

ويا رب نشوفك فى التدوين قريب من تانى

غير معرف يقول...

ليه كدا يا احمد

والله زعلت اوى لما قريت الخبر

عامه دا قرارك ومحدش هيقدر يرجعك عنه

لازم تكون انت عاوز كدا من جواك

بس لو احنا هنهون عليك تسبنا

انت مش تهون علينا

يا ريت تفكر تانى ومفيش حاجه اسمها مش هادفه

كلنا بنكمل بعض


ربنا يوفقك

حنين

Rosie يقول...

أيه ده..ليه كده..عارف لومخنوق خد إجاوة و أرجع أكتب تانى..يمكن الحاجة اللى أنت عايز تسبها دى تكون سبب خير لك..فكر تانى..

Asmaa Fathi يقول...

حقيقة لا أعلم ما وراء قرارك هذا

لكن ليس هناك من لم يستفيد من التدوين علي الاقل إحساسك إنك بين أناس فهمينك وبيحبوك وينتظرون دائما جديدك

هذا الإحساس كفيل بجعلك تكمل ما بدائته ولا تتراجع عنه

وكل سنه وأنت طيب ورمضان كريم

تحياتي

مهرة سالم يقول...

السلام عليكم......
لن أعارض قرارك....
ولكن سأقول لك...
في حفظ الله .....
وأن شاء الله عندي أمل بأن تعود قريبا .....
.....
في امان الله

وردشان smilyrose يقول...

السلام عليكم

ممكن اعرف فيه ايه يا استاذ احمد

مع نفسك كدا وبدون استاذان

مينفعش لانه مش بمزاجك

مينفعش تدخل عيله وتخرج منها كدا

احنا كلنا اسرة واحدة فكر تانى

Romancia يقول...

ممممممممممممم
واضح انها شوطة فى قلب المدونين وهتحصلنى قريب

بالتوفيق " لا تشتاق " بس فكر تانى ناس كتير بتحب كتاباتك وبتبعك
واكيد هيدايقو لما ميلاقوش كتاباتك


مدونتك برغم عمرها القصير بس جميله بجد
ونتمنى حتى لو اخدت القرار بعدم التدوين ان نلاقيك متواجد دايما معانا بارائك وتعليقاتك

:(

Romancia يقول...

هههههههههه هى الناس كلها زى حلاتى حولت تبطل التدوين رجعت تانى !!!
على فكره انا لاغيت المدونه خالص ورجعتها تانى بعدها بكام شهر
اصل عالم التدوين دة صعب انك تسيبه مش سهله يعنى
ياريت كلام الناس الكويسين دول بجد يخليك تغير رايك

شوكولاتة يقول...

مش عارفة أقولك إيه بصراحة هوه القرار قرارك بس إنت أكيد مالحقتش تفكر كويس في الموضوع ياريت تفكر تاني بهدوء وماتتسرعش وإذا كان ده قرارك فإحنا فقدنا أخ عزيز وياريت ماتنساناش أبدا
تحياتي

غير معرف يقول...

الابن الفاضل احمد
انا كنت جاية اسلم عليك
واقولك ادعى لى الاقى الكلام الغريب ده
اللحظات ديه بنعدى على كل المدونين
باذن الله ترجع فى كلامك وده مش عيب
وعاوزين نشوف غلاوتنا عندك
تحياتى

منــار فايد يقول...

لا طبعا سيب التدويين براحتك بس مش للابد
لا بجد بلاش تسيب المدونه
ارتاح شويه
خد وقتك شويه
عندك مشاكل,متضايق جايز
بس برضو اتبر ان المشاكل دي في دنيتك عادي ومافيش مدونه كنت هتسيب الحياه يعني حتى لو لم تكن هادف على حد قولك
انت سبت المدونه لتعبر عن غضبك وانزعاجك من امر مضايقك او مشكله عندك
دعواتي ليك ربنا يرحمك برحمته ويسهللك مشاكلك
بس انت مش هتسيب التدوين

بص جايز بتعمل كدا عشان تعرف غلاوتك عندنا
جايز بس اديك اهو شفت كمان


انا عايزه ارجه تاني الاقيك نزلت بوست جديد


ان شاء الله هترجع

منــار فايد يقول...

هو مين اللي قالك انك مش هادف؟؟؟
ماحدش اولا يقدر يقول على حد كدا
لان دي فيها اختلافات كتيره
طيب انا مش هادفه برضو لو تفكير هادف او مش هادف جه على بالي
طيب اعمل ايه عشان ابقى شخصيه هادفه؟؟
برضو ممكن مايبانشي في التدوين شخصيتي اوي


المهم
اسمع الكلام ارجوك
مش عايزين نخسرك

بادية الوادى يقول...

ولاسلام ولاعامل اى انت المفروض اللى تسأل
عملين اية بعد قرارك ما كنتش عيزة اجيلك
بس غيابك طال وكل يوم اقول حيرجع ماترجعش
ماترجع

برضو من غيرسلام

ضحكات الحياة يقول...

ايه يا عم انا قطعت الفاصل الطويل علشان اشوفك و الكلام اللى انت بتقوله ده اعتزال ايه طيب لما تحترف الأول بص خد اجازة و ارجع تاني و شوف نفسك
و بعدين كفاية الكلام الحلو اللى انت بتكتبه
و بعدين بقولك ايه ارجع احسن نخطفك و نخليك تدون تاني هههههههههههههههه
ان شاء الله خير و مستني ردك
و يا ريت تفهمنا أكتر عشان انا مش فاهم حاجة

حَافِـيَةُ الَقَدمَيّـنْ ولِبَاسِي المَطـرْ يقول...

قرارك وأنت حر فيه
لكن اللي يخوض تجربة التَدوين
ما اعتقد انه في يوم من الأيام يعتزل عنها
مفروض تكمل
لأنك اثبت نفسك بهالساحه الواسعه
فكر مره ثانيه قبل لا تاخذ قرارك
لي الحين في مجال

فاتيما يقول...

يا سلاااااااااام
اكن أنا اول ما الاقى فرصة و أخطف رجلى ازورك ف مدونتك و اعلق اول تعليق عندك يبقى بوست وداعى النزعة كدا ؟!!!
انا قدمى وحش و لا إيه ؟؟
طب بلاش يا عم مش هعلق تانى
طبعا مش هعقد أقولك راجع نفسك و بلاش و الكلام دا
بس الحالة دى بتمر بينا كلنا
و بتعدى
و اللى يدخل خية التدوين لا يخرج منها إلا بأعجوبة
عموماً الغنوة حلوة
و مدونتك حلوة جدا
و الإسم اللى إخترته أجمل و أجمل
و اتمنى إن تعليقى الجاى يكون على بوست جديد مش نفس البوست دا
خالص ودى يا لا تشتاق

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

maynf3sh t3tzl 3arf leh lank wa7d mn el nas ely lma aret klamoh khlany afkr tany arg3 adwn maynf3sh dlwaty tmshy b3d marg3 lank msaol 3n rgo3y wlbaka llah ana ma3rftsh gher lma rg3t rbna yr7m waldk wyskno fse7 gnatoh alahom amen wbgd lazm trg3 lanoh msh krark lwa7dk da krar kol wa7d bedkhl yara klma btktbha ao yobdy ray ffkra btaolha mstnynk tnor el tadwen mn tany ya agmal akh akhtk dahab

لا تـــشـــتــــاق يقول...

اقول لكل الناس الى زعلت منى بسبب قراري ياريت محدش يزعل منى بجد
انا كنت محتاج الفتره دى انى ابعد كنت مخنوق مضايق مكنتش عاوز انشر حاجه تانى كده يعنى
لكن مكنتش متخيل كم الشوق ده لما بعدت لكن الحمد لله عقلت اهه ورجعت
كل سنه وانتوا طيبين جميعا ومكنتش اعرف بجد انى غالى عندكم كده