الثلاثاء، 23 فبراير 2010

مملكه وملكه ومملوك



خبأتك فى قلبى و وضعت كل المتاريس التى تحول دون وصول المتطفلين إليك، لأنك لى وحدى...

لست أنا ملك عليك و لكنك أنت الملكه و لست عبد لديك و لكنى جزء منك

هل تستطيع أصابع يدى أن تتمرد على جسدى ؟!

أنت أصابعى التى أمسك بها الأشياء و عينى التى أميز بها الألوان و عقلى الذى يفكر ماذا سأفعل فى يومى؟!


يا ملكه عرشها عقلى
يا أميرة سيفها يدى
يا عاشقه واحتها قلبى
هل جربت أن تحصى رمال الصحراء دون ملل ؟!
أنا جربت ذلك و أنا أحصى عدد أنفاسك و لم يدخل إلى قلبى أى نوع من هذا الذى يطلقون عليه الملل !!


يا أميرتى لا تنطقى فيكفى أن فمك وهو مغلق مرسوم أنا عليه

موضوع فى عينيك

أرى نفسى فى عيون الآخرين لا شئ و أرى نفسى فى عينيك طفل يلهو

و سيد يحكم و ينهى

أرى نفسى فى عينيك أنا

يا قاتلى برموشك تعال إلى منقذا من كل نساء الكون الذين يقولون لى أنى جميل

أنا دميم إذا غضبت منى و أجمل رجال الكون إذا رضيت عنى !!

هناك 20 تعليقًا:

!! a7mad sala7 !! يقول...

جميل اوى :)

غير معرف يقول...

اهووة انا لوجالى شخص بالمنظر دة اكيد هوافق علية
مش الناس اللى بنشوفها صوتهم عالى وبيضربوا وبيهينوا

غير معرف يقول...

حلوة اوى

ريمان يقول...

السلام عليكم

حمد الله ع السلااااااااامه

ايه ده كل دى غيبه؟
المهم حمد الله على سلامتك وبجد نورت عالم التدوين كله

بجد القصيده عجبتنى اوى
ومعبره اوى اوى

عجبتنى اوى الكلمات جى ولفتت نظرى

أرى نفسى فى عيون الآخرين لا شئ و أرى نفسى فى عينيك طفل يلهو

و سيد يحكم و ينهى

أرى نفسى فى عينيك أنا

بجد ده قمه الحب

تحياتى لقلمك ولابداعك

الى الامام دائما
ومش تتاخر عننا بقى تانى

تحياتى ليك وسعيده بمرورى هنا وسعيده برجوعك

لا تـــشـــتــــاق يقول...

احمد باشا نورتنى ياجميل

لا تـــشـــتــــاق يقول...

انوش ياجميل
خلاص ياستى
وافقي انتى بس وانا مستعد
ومنتظر ردك
]
نورت ياقمر
ههههههه

لا تـــشـــتــــاق يقول...

حنين نورتى ياجميل
عاش من شافك
ميرسي على مرورك الجميل

لا تـــشـــتــــاق يقول...

ريمااااااااااااااااااان
انا مش عارف اقولك ايه
انت بنت حلال والله
ميرسي اوى على مرورك الجميل وبجد انا بعد ما قريت كلامك كنت هقرر اعتزل الكتابه نهائيا
واقراااااالك بس

آه وكفى يقول...

العنوان جامد جداً والصورة انا في اللقطة دي كنت بحس انها ملكة بجد ةهو كمان كان لابس ومسرح شعره وقمر ونهايتهم سودة في الاخر يله كله هياكله الدود ,, نياهاهاهاهاهاهاهاهاااااااااااي

ضحكات الحياة يقول...

السلام عليكم

يا سلام يا سلام علي الحبيبه يا سلام
حبيب قلبي
أخبارك ايه يا مان محدش بيشوفك ليه ؟
كنت فيييييييييييين ؟
هاااااااااااا

مش تدينا خبر انك هتغيب و لا تعمل زيي كده
هههههههه

ضحكات الحياة يقول...

ماشي يا ابوحميد

ماشية معاك يا عم ماشي
ده مش حسد طبعا ههههههههه

بس جامده و مشاعر احلي
و كلمات جميلة

بس بقي دي الحته اللي دخلت دماغي قوي
أنت أصابعى التى أمسك بها الأشياء و عينى التى أميز بها الألوان و عقلى الذى يفكر ماذا سأفعل فى يومى؟!

بجد جميلة عاشت ايديك

Pink Dreams يقول...

أرى نفسى فى عيون الآخرين لا شئ و أرى نفسى فى عينيك طفل يلهو

و سيد يحكم و ينهى

أرى نفسى فى عينيك أنا

جميله قوى قوى

تسلم ايدك

♥نبع الغرام♥♪≈ يقول...

احم احم

اهلا اهلا
ازيك ياقمر معلهش كنت واخده اجازه طويله وكنت قفله المدونه ورجعت تانى ليكو اهون
كل سنه وانت طيب بمناسبة المولد النبوى الشريف
وبجد كلماتك رقيقه زى قلبك الجميل ربنا يوفقك
انت اخ غالى عليا
تحياتى
ايناس :):)

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
\\
أرى نفسى فى عيون الآخرين لا شئ و أرى نفسى فى عينيك طفل يلهو
\\
جميله قوى الحته دى
كلمات جميله
مبقاش موجود كتير بيقولوا كده
أو بيقولوا بس مش بيفذوا

TWEETY يقول...

ازيك ياعمو
انا مبسوطة خالص انى زرت المدونة
انا جيت اسلم على حضرتك
واقولك انى عاملة حفلة ابقى تعالى زورها مش بابا اخد افراج

مع السلامة

Ms Venus يقول...

كلماتك جميلة ورقيقة اوى

تحية لقلمك واحساسك وحروفك

لا تـــشـــتــــاق يقول...

نورتونى يا ولا والله
اه وكفي والنبي يا اختى مش ناقصه غم
هههههههههههههههههههههههههههه
عموره حبيب قلبي
عامل ايه كلوا تمام
اى خدمه ياريس
احنا نكتب وانت تقرا
بينكى والله نورتى
يعنى محدش بقي يشوفككككككك
اخبارك ايه
نورتى
روح بلافرح
نورتى ياجميل
حبييبه عمو
مبروك ياحبيبتى
مس فينوس
ميرسي اوى
ونورتى

لا تـــشـــتــــاق يقول...

ايناس
لا تعليق
وانتى عارفه

sweet angel يقول...

جميله خالص

Unknown يقول...


شركة تنظيف فلل بالقطيف
شركة تنظيف شقق بالقطيف
شركة تنظيف مجالس بالقطيف
شركة تنظيف موكيت بالقطيف
شركة تنظيف سجاد بالقطيف
شركة عزل اسطح بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالقطيف
شركة تسليك مجاري بالقطيف