الاثنين، 14 ديسمبر 2009

لن اعود


لن أعود إليك مهما استرحمت دقات قلبى
أنتى من بدأ الملالة والصدود وخنت حبى
فإذا دعوت اليوم قلبى للتصافى لا لن يلبى

هناك 27 تعليقًا:

فراشة يقول...

ليه بس المسامح كريم
بس ده طبعا على حسب مقدار الجرح

لكن جملة مهما استرحمت دقات قلبى عجبتنى قوى

لا تـــشـــتــــاق يقول...

احمد
فهمت انا ايه بقي يعنى

لا تـــشـــتــــاق يقول...

فراشه
جبتى من الاخر على حسب الجرح

ريمان يقول...

ليه بس كده هى عملت ايه عشان ده كله


شكله كان جرح كبير


ممكن يكون رد فعلك على حسب حجم ومقدار الجرح


يلا خير

تحياتى ليك

يا رب تكون بخير دايما

غير معرف يقول...

مش بيقولوا كتر الجرح يعلم القسوه ..
انت عرفت تعبر عن ده ..

غير معرف يقول...

التسامح مطلوب فى الحب
بس لو الجرح لن يغفر
يبقى لا تعووووووووود

romansy يقول...

جايب هالقساوة منين منين منين منين يا طيب
انا الي اعـرفك زيـن زين زين زين ياحبيب
جايب هالقساوة منين منين منين منين يا طيب
انا الي اعـرفك زيـن زين زين زين ياحبيب
اذا احزن تشيل الهم واذا تحـسرت تتـألم
اذا احزن تشيل الهم واذا تحـسرت تتـألم
الي ويـاك الي ويـاك الي ويـاك الي ويـاك
عشرة عمر مو يومين عشرة عمر مو يومين

انت اللي كنت متنام اله وسادتك صدري
شجاك شغيرك وياي قلي يا بعد عمـري
انت اللي كنت متنام اله وسادتك صدري
شجاك شغيرك وياي قلي يا بعد عمـري
هذا الماجره وما صار من عندك تجيني النار
هذا الماجره وما صار من عندك تجيني النار
الي ويـاك الي ويـاك الي ويـاك الي ويـاك
عشرة عمر مو يومين عشرة عمر مو يومين
جايب هالقساوة منين منين منين منين يا طيب
انا الي اعـرفك زيـن زين زين زين ياحبيب

تاركني بعذابي ليش وحدي احترق واطفى
كنت انا بحياتي افديك تجازي حبي بالقسوة
تاركني بعذابي ليش وحدي احترق واطفى
كنت انا بحياتي افديك تجازي حبي بالقسوة
وصلنا لدرب مسدود لا تقول للزمان يعود
وصلنا لدرب مسدود لا تقول للزمان يعود
الي ويـاك الي ويـاك الي ويـاك الي ويـاك
عشرة عمر مو يومين عشرة عمر مو يومين

جايب هالقساوة منين منين منين منين يا طيب
انا الي اعـرفك زيـن زين زين زين ياحبيب

Romancia يقول...

حلووووةه اوىىىىىىىىىىىىىى
تسلم ايدك

ليس فقيرا من يحب يقول...

كلمات جميله

بس برده اللى يحب بيرجع مهما حصل

ربنا يسعدك يارب

mahasen saber يقول...

ده رفض قاطع ومغادره بلاا عوده

لا تـــشـــتــــاق يقول...

ريمان
لما تتجرحى جرح كبير
هتعرفي ساعتها انه لابد من بعد وهجر
للاوجاع الى مريتى بيها
شكرا على وجودك

لا تـــشـــتــــاق يقول...

هاجر
هو مش كتر الجرح بالظبط
ما الواحد ياما اتجرح
بس كان فيه مكان كبير من التسامح
لكن الا الخيانه والتبريح بكل برود
ده احساس بيوجع اوى
نورتى ياقمر

لا تـــشـــتــــاق يقول...

حنين
انتى كده جبتى من الاخر
فيه حاجات لايمكن التهاون فيها
نورت ياباشا
ابقي طمنّا عليك

لا تـــشـــتــــاق يقول...

رومانسي
ببساطه خالص انا مش عاجبانى الاغنيه دى
معانيها مش راكبه على بعضها
ازاى طيب وبيقسى وخصوصا انك لم تخطئ ولو لمره في حقه
لكونه قسي عليك فده مالوش غير معنى واحد انه ولا حب ولاعرف يعنى ايه حب
ولاعرف يحترم مشاعر شخص حبه
نورت ياجميل

لا تـــشـــتــــاق يقول...

رومانسيه
ميرسي على الكومنت الجميل
نورتى

لا تـــشـــتــــاق يقول...

ليس فقيرا من يحب
الحب = الكرامه
والى يجرح كرامه حبيبه يبقي محبوش اصلا يبقي ارجع ازاى
اصون كرامتى من قبل حبي فان النفس عندى فوق قلبي
نورتى ياجميل

لا تـــشـــتــــاق يقول...

الاخت الغاليه محاسن
فعلا وبالرغم من حبي وشوقي الى مازالوا جوايا ليها الا انه مينفعش عوده
شكرا لوجودك واهتمامك

(Joudy) يقول...

رغم الحب الذى يتدفق فى القلوب فهناك شئ لا يغتفر حتى ولو كان الحب هذا قد وصل عنان السماء لدى احساس بأن الجرح الذى أستشعره من كلماتك ليس بالهين
أرجو أن يخيب ظنى وتعود الابتسامة إلى قلبك

دمت بكل الخير والسعادة

لا تـــشـــتــــاق يقول...

لا ياجودى للاسف لم يخيب ظنك لكن الحمد لله
اتمنالك كل خير
دمتى في صحه وسعاده

ЯậŇ MỗŘỹ يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ليه الحب بقى كده
جرح و فراق و حزن و ألم؟
من نحتاج لنتأسف له حقا فهو الحب الذى جرحناه كثيرا
احمد صلاح كده على طول اسألنى أنا اعرفه كده و لا ايه يا أبو حميد

الغدوف يقول...

كل عام وأنت بخير
سنة جديدة وأفتح صفحة جديدة وانسى الماضي وجراح الأمس

تحية مشرقة
وأمنياتي الطيبة لك

kAn _ 7Lm يقول...

برغم حزن الكلمات لكنها رائعهـ

كلمات اكثر من رائعهـ

دمت بهذا الابداع

تحياتى

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

يا ابنى عود بقى تعبتنا معاك ربنا يسامحك معلش عود المره دى والمره الجايه ابقى احلف براحتك ههههههههه يارب تكون بالف خير

saragebaly يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،،

في قرائتي الاولى للبوست كنت هرد واطلب منك لو في مجال للتسامح فلا تتركه

قرائت تاني .. بنظرة اعمق لما وراء السطور القليلة

لاقيت مقوله مسيطرة عليّ

وهي ( ان الي بيحب اوي لما بينجرح فبينجرح اوي )

ارجو ان يكون قلبك بألف ألف خير

وأن يبدل الله جرح قلبك بأعظم درجات الحب

فقد نخطئ في البداية عندما نعطي جوهرة القلب لمن لا يستحق

ادعو بأن تجد من يستحق تلك الجوهرة

تحياتي لك

دمت في سعادة

سارة

بيطرية ومش بايدى يقول...

انا اتخضيت من العنوان بس الحمد لله
اطمنت خلاص

مساء الفل

TWEETY يقول...

ازيك ياعمو
عامل ايه
انا جيت ازروك
الصورة حلوة خالص
انا زعلانة علشان مبتزرنيش
صح
بس ادعيلى علشان انا بذاكر علشان انجح
ماشى

نـــــور يقول...

جميـله جدا
بس مش قاسيه حبتين؟ :(